دایا اکسیر

ساخت وبلاگ

فروشگاه مواد شیمیایی

هر ماده ای که در طبیعت بر روی حیات و زندگی بشر اثرگذار است در مؤسسات علمی مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوان میزان و نحوه اثر آن را مشخص کرد. از این رو انواع مواد شیمیایی مختلف، مواد زیستی مختلف، آنزیم ها و ... جزو مواد شیمیایی هستند.

اکثر عناصر موجود در جدول مندلیف در آزمایشگاه های دانشگاه ها و مؤسسات علمی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از این عناصر به صورت آزاد در طبیعت وجود ندارند و برای آزادسازی و استفاده از آن ها باید تحت آزمایش هایی زنجیره ای آن ها را آزاد کرد.

فروشگاه مواد شیمیایی برای آزمایشگاه ها و مؤسسات علمی مواد مورد نیاز را فراهم می کنند. مواد شیمیایی آزمایشگاهی به وفور در مؤسسات علمی و پژوهشی مورد استفاده قرار می گیرد و تنوع زیادی دارند. با توجه به حساسیت هایی که این فروشگاه ها دارند، باید از لوازم و ابزار خاصی نیز برای نگهداری و حمل مواد استفاده کنند و تجهیزات مورد نیاز را داشته باشند. فروشگاه مواد شیمیایی باید بتواند برای نگهداری مواد خطرناک تمهیدات لازم را بیندیشد.
برخی مواد دارای محدودیت های زیادی است که استفاده از آن ها فقط در مراکز مخصوص و آزمایشگاه های تخصصی مجاز است. پس فروشگاه مواد شیمیایی باید بتواند تعهدات لازم را در این زمینه داشته باشد و آن ها را رعایت کند.

با توجه به مواردی که عنوان شد فروشگاه مواد شیمیایی یک فروشگاه معمولی نیست و هر کسی نمی تواند به راحتی مجوزهای لازم را برای آن اخذ کند. از این رو فروشگاه باید بتواند هزینه های مختلف مالی و پرسنلی را در این زمینه پرداخت کند. خرید دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و مجهز و همین طور استفاده از کادر ماهر و دارای علم شیمی و ایمنی خود هزینه های زیادی را بر دوش فروشگاه می گذارد. روی هم رفته فروشگاه مواد شیمیایی در حد بزرگ باید یک فروشگاه کاملاً مجهز باشد.

 لیست برخی مواد شیمیایی آزمایشگاهی

دیوکتیل اتر

یدید اتیل تری فنیل فسفونیوم

تترادکان

پتاسیم دی کرومات

اسپن20

محیط کشت بریلا براث

محیط کشت سابرود دکستروز آگار

رنگ سافرانین

آنتی بادی IgG بز،ضد انسانی، کونژوگه

لیست برخی مطالب آموزشی مفید

الایزا

الکتروفورز

مایکوپلاسما

اپی ژنتیک

کروماتوگرافی

 

دایا اکسیر، تامین کننده و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران و نمایندگی مرک در ایران به آدرس dayaexir.com مراجعه نمایید و جهت دریافت اطلاعات راجع به کت نامبر چیست، Cas number چیست و انواع گرید مواد شیمیایی با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید. انواع محصولات در دایا اکسیر موجود میباشد از جمله:

محصولات سیگما آلدریچ

خرید آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی

خرید محیط کشت میکروبی و محیط سلولی

خرید آنتی بادی و آنتی ژن

خرید شناساگرهای آزمایشگاهی، رنگ ها و معرف ها

خرید بافر با پی اچ های مختلف

 

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی، خرید از سایت سیگما آلدریچ و خرید مواد شیمیایی مرک از طریق راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

شماره تماس 22327043-021

تلگرام و واتساپ به شماره 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

 

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 103 تاريخ : 7 آذر 1401 ساعت: 15:57

پپتید چیست

پپتید پلیمرهای کوچکی هستند که از به هم پیوستن اسیدهای آمینه با ترتیب مشخص و پیوند پپتیدی به دست می آیند و براساس خواص دارویی و آنتی بیوتیکی میتوان آنها را به دو دسته ریبوزومی و غیر ریبوزومی تقسیم کرد. پپتید های سنتز غیر ریبوزمی توسط باکتری ها و پپتیدهای سنتز ریبوزمی از تمام اشکال حیات تولید می شوند.

راه های به دست آوردن پپتید

پپتیدها بیشتر به وسیله مواد زیستی به دست می آیند مثل گلوتاتین ازکبد، ماهیچه و مخمر؛ تا اینکه جناب ونسانت دو وینیو(Vincent du Vigneaud) هورمون اکسی توسین را به منظور جداسازی، شناسایی ساختار و سنتز کلی Peptide حلقه‌ای اکسیتوسین، به روش شیمیایی سنتز کرد و موفق به کسب جایزه نوبل شد. این اتفاق باعث شد تا افراد دیگری ست به انجام چنین کاری بزنند که بعد از سنتز Peptide فعال زیستی برادی کنین، سرآغازی جدید در توسعه سنتز شیمیایی مواد فعال زیستی با کاربردهای گسترده شروع شد.

سنتز پپتید به روش فاز جامد

روش کار در سنتز جامد به این صورت است که انتهای کربوکسیل آمینو اسید به یک فاز مثبت متصل شده و به صورت چرخه ای، هر با یک آمینو اسید اضافه می شود. همچنین به گروه α- یک گروه محافظت کننده مثل فلورنیل متیلوکسی کربنیل کلرید(Fmoc-Cl) متصل است تا از انجام واکنش های جانبی جلوگیری کند. پس در این روش، بخش C-Terminal آمینو اسید به یک فاز ثابت متصل می شود که ممکن است یک رزین یا پلیمر نامحلول باشد.

در این روش اغلب کلرومتیل پلی استیرن ها به عنوان رزین استفاده شده و سنتز پپتید با افزودن یک آمینو اسید در هر زمان همراه با یکسری از واکنش ها در یک چرخه تکراری صورت می گیرد.

سنتز پپتیدی کاربرد وسیعی در بیوتکنولوژی، کاربردهای بالینی و در کشاورزی برای کنترل طبیعی آفت دارد. همچنین در پژوهش های بنیادی نیز برای توصیف شکل های ساختاری-عملکردی پروتئین های بزرگ در سطح وسیع، از سنتز Peptideها استفاده می شود. در واقع اتصال آمینو اسیدهای غیر معمول از طریق سنتز پپتیدی به روش فاز جامد بسیار راحت تر از تکنیک های زیست مولکولی است.

سنتز شیمیایی Peptideها برای کمک به درک چگونگی انجام اعمال زیستی در کاربردهای درمانی حائز اهمیت است تا جایی که بسیاری از پپتیدها را به عنوان عوامل دارویی ساخته اند که از لحاظ تجاری نیز اهمیت دارد.

لیست برخی مواد شیمیایی آزمایشگاهی

اسید فسفریک 2- استر متاکریلات هیدروکسی اتیل

هموگلوبین از خون گاو

کمپلکس دی کلرومتان GYY4137

فتالیک انیدرید

آمونیوم سولفات

محیط کشت MYP آگار

محیط کشت پپتون واتر بافری

رنگ کارمین

مروپنم

 

دایا اکسیر، تامین کننده و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران و نمایندگی مرک در ایران به آدرس dayaexir.comمراجعه نمایید و جهت دریافت اطلاعات راجع به کت نامبر چیست، Cas number چیست و انواع گرید مواد شیمیایی با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید. انواع محصولات در دایا اکسیر موجود میباشد از جمله:

محصولات سیگما آلدریچ

خرید آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی

خرید محیط کشت میکروبی و محیط سلولی

خرید آنتی بادی و آنتی ژن

خرید معرف های آزمایشگاهی، رنگ ها و شناساگرها

خرید بافر با پی اچ های مختلف

 

ارتباط با دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

شما می توانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی، خرید از سایت سیگما آلدریچ و خرید مواد شیمیایی مرک از طریق راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر خرید مواد شیمیایی ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی از طریق سایت برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی: 22327043-021

تلگرام و واتساپ به شماره 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

 

 

 

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 95 تاريخ : 5 آذر 1401 ساعت: 15:55

خرید مواد آزمایشگاهی

مواد آزمایشگاهی جزئی از نیازهای اصلی مؤسسات علمی و پژوهشی هستند که برای افراد فعال در این بخش مهیا می شوند. در دانشگاه ها و مؤسسات علمی و پژوهشی و حتی در بخش آزمایشگاه های شرکت های تولیدی پس از بررسی تئوری یک موضوع باید در وسعت کم آن را اجرایی کرد. این کار در محیط آزمایشگاه انجام می گیرد و فعالیت های علمی یک موسسه را تکمیل می کند.

اکثر مواد آزمایشگاهی شامل مواد شیمیایی هستند که در بخش های مختلف وجود دارند. برخی از آن ها حتی در بدن انسان نیز به صورت طبیعی یافت می شوند. مواد اسیدی و بازی در انواع قوی و ضعیف، مواد فلزی و غیر فلزی، مواد گازی فرار و ... همگی در طبیعت تغییر ایجاد می کنند و در آزمایشگاه ها نیز برای تکمیل فرآیند یادگیری علم از آن ها به عنوان مواد آزمایشگاهی استفاده می شود.

علاوه بر مواد شیمیایی، مواد زیستی و آلی نیز جزو موادی هستند که در رشته هایی مانند پزشکی، زیست شناسی، صنایع غذایی و ... مورد استفاده قرار می گیرند و در این آزمایشگاه ها از آن ها بهره می برند.

از این رو با توجه به این که آزمایشگاه در چه زمینه ای کار می کند از مواد آزمایشگاهی مختلفی از جمله مواد شیمیایی و زیستی استفاده میشود.

یکی از برندهای معروف و جهانی در زمینه تولید مواد شیمیایی آزمایشگاهی، سیگما آلدریچ است که توانسته است نبض بازار جهانی مواد آزمایشگاهی را در دست بگیرد. این شرکت تولیدی محصولات مختلفی را تولید می کند و از ترکیب چندین شرکت مطرح و بزرگ ایجاد شده است و از مزایای مهم این شرکت تولیدی این است که امکان خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی در سراسر دنیا فراهم گردیده است.

شرکت دایا اکسیر وارد کننده و عرضه کننده انواع مواد شیمیایی مرغوب از برند سیگما آلدریچ است که امکان خریدی راحت و مطمئن را برای مشتریان فراهم کرده است. در این شرکت انواع محصولاتی که مورد نیاز در آزمایشگاهی های سطح پایین تا بسیار تخصصی است، قابل خرید است.

 

لیست برخی مواد شیمیایی آزمایشگاهی

آزیترومایسین

کلرید ایتریم

سدیم وینیل سولفونیک

ال آسکوربیک اسید

هیدروکسی پروپیل متاکریلات

محیط کشت مولر هینتون آگار

محیط کشت نوترینت آگار

معرف بروموتیمول بلو

بافر

دایا اکسیر، تامین کننده و فروش مواد آزمایشگاهی

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران و نمایندگی مرک در ایران به آدرس dayaexir.com مراجعه نمایید و جهت دریافت اطلاعات راجع به کت نامبر چیست، Cas number  چیست و انواع گرید مواد شیمیایی با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید. انواع محصولات در دایا اکسیر موجود میباشد از جمله:

محصولات سیگما آلدریچ

خرید آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی

خرید محیط کشت میکروبی و محیط سلولی

خرید آنتی بادی و آنتی ژن

خرید معرف های آزمایشگاهی، رنگ ها و شناساگرها

خرید بافر با پی اچ های مختلف

ارتباط با دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

شما می توانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی، خرید از سایت سیگما آلدریچ و خرید مواد شیمیایی مرک از طریق راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر خرید مواد شیمیایی ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی: 22327043-021

تلگرام و واتساپ به شماره 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

 

 

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 90 تاريخ : 2 آذر 1401 ساعت: 15:1

نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران

هر کسی که در زمینه ابزار و مواد آزمایشگاهی فعالیت می کند، از این مسئله اطلاع دارد که محصولات سیگما آلدریچ بهترین کیفیت را در بین محصولات شرکت های دیگر دارد و در سطح جهانی فعالیت می کند. شرکت تولیدی سیگما آلدریچ از ترکیب چندین شرکت تولیدی مواد شیمیایی و آزمایشگاهی و ابزار مربوط به آن تشکیل شده است که همگی از شرکت های مطرح و دارای تولیدات باکیفیت بوده اند. از این رو محصولات نهایی که این شرکت دارد نبض بازار را در دست گرفته است.
نمایندگی سیگما آلدریچ در کشورهای مختلف فعال است و در کشور ما نیز نمایندگی های مجازی از سیگما آلدریچ در حال فعالیت هستند.

شرکت های فروش مواد شیمیایی برای این که بتوانند محصولات خود را به صورت اصل به بازار عرضه کنند، باید نمایندگی های خود را در شهرها و کشورهای مختلف بگسترانند. این نمایندگی ها محصولات را از شرکت های تولیدی به صورت مستقیم یا با واسطه وارد می کنند و بدین صورت محصولاتی کاملاً اصل و با کیفیت به مشتریان ارائه می دهند. از این رو نه تنها اعتبار خود را بین مشتریان آن محصول افزایش می دهند بلکه خدمات پس از فروش و گارانتی را هم می توانند به کمک شرکت های تولید کننده تأمین کنند.

نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران نیز فعال است و این امکان را به شرکت تولیدی سیگما آلدریچ داده است که یک واسطه مطمئن برای عرضه محصولات خود و رساندن آن ها به دست مشتریان داشته باشد. این امر سبب می شود تا اعتبار محصولات شرکت با اجناس تقلبی و غیر اصل زیر سؤال نرود.

نمایندگی ها باید مجوزهای لازم را از شرکت تولید کننده دریافت کنند و بدین صورت تحت نظارت آن ها کار کنند. از این رو محصولات آن ها با قیمت و کیفیت مصوب شرکت به فروش می رسد و نباید در این زمینه تخطی صورت گیرد.

نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران محصولات این شرکت را وارد می کند و آن را به دست مشتریان می رساند. همچنین تمام اصول مربوط به حمل و نگهداری این گونه مواد که ممکن است اکثراً دارای محدودیت هایی باشند نیز در آن ها رعایت می شود.

لیست برخی مواد شیمیایی آزمایشگاهی

بتا سیکلوسیترال

سلولز استات

لیپو پلی ساکارید

آمونیاک 25درصد

هیدروکینون

محیط کشت ام آر اس آگار

محیط کشت بریلا براث

بافر

معرف فنل فتالئین

رنگ گیمسا

سیپروفلوکساسین

کلیندامایسین

لیست برخی مطالب آموزشی مفید

کروماتوگرافی

فلوسایتومتری

پلاسمید

باکتریوفاژ

 

ارتباط با دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

شما میتوانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی و پیدا کردن کد مرک  مواد شیمیایی با کارشناسان شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید. همچنین این شرکت نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران میباشد که از طریق فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی امکان ارسال قیمت آنلاین مواد شیمیایی و خرید محصولات سیگما آلدریچ با قیمت های مناسب فراهم گردیده است.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی:

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو میباشند.

 

 

 

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 104 تاريخ : 1 آذر 1401 ساعت: 10:12